• Oferta Dropshipping

Oferta skierowana tylko do odbiorców biznesowych, którzy prowadzą sklepy internetowe, portale aukcyjne, portale zakupów grupowych, w tym serwisy typu Allegro, eBay i inne.

Aby podjąć współpracę nie potrzebujesz własnego magazynu, ani tez kapitału koniecznego do zainwestowania w towar. Produkty są pakowane i wysyłane do Twojego Klienta bezpośrednio z naszego magazynu. Jedynie co musisz zrobić to złożyć zamówienie do realizacji za pośrednictwem naszej platformy B2B.

Jak zacząć?

  1. Zarejestruj się na stronie https://futuri-meble.pl/register/
  2. Prześlij informację o tym fakcie na maila zamowienia@futuri-meble.pl i podaj adres www swojego sklepu.
  3. Po zweryfikowaniu otrzymasz status klienta B2B. W tym celu możesz być poproszony o dosłanie dokumentów firmy.
  4. Produkty FUTURI możesz pobrać bezpośrednio ze strony www.futuri-meble.pl. Na twoje życzenie udostępnimy materiały w pliku CSV.


    Realizacja zamówień.

    Dla usprawnienia realizacji twojego zamówienia proponujemy skorzystać z platformy B2B.

    Etapy realizacji zamówienia:

    1. Zaloguj się na stronie www.futuri-meble.pl
    2. Wybierz produkt i umieść go w koszyku. Rabat nalicza się automatycznie.
    3. Wybierz dostępną formę płatności.
    4. Wybierz formę dostawy lub wyślij swojego kuriera.
    5. Uzupełnij dane adresowe do wysyłki.
    6. Opłać zamówienie / fakturę PROFORMA.
    7. Wysyłka zamówionego towaru na wskazany w zamówieniu adres.
    8. Wysyłka na twój adres mailowy faktury VAT w formie elektronicznej do własnego wydruku.

Regulamin dla DROPSHIPPINGU

  1. Definicje

Dropshipping – "model logistyczny sprzedaży przez internet polegający na przeniesieniu procesu wysyłki towaru na dostawcę. Rola sklepu internetowego w tym modelu logistycznym sprowadza się do zbierania zamówień i przesyłania ich do dostawcy, który realizuje wysyłkę towaru do klienta." (def.: Wikipedia)

Dystrybutor – FUTURI

Sklep – Sklep internetowy (zintegrowany z Dystrybutorem)

Klient – osoba fizyczna-konsument lub firma kupująca produkt w Sklepie internetowym (końcowy odbiorca zakupionego towaru)

  1. Cena zakupu produktu dla Sklepu to cena produktu na stronie futuri-meble.pl pomniejszona o 10% upust. Brak minimalnej kwoty umożliwia wysyłkę nawet 1 sztuki. Możliwość aktualizacji cen poprzez udostępnienie pliku CSV.
  2. Preferowana forma składania zamówień poprzez platformę B2B dostępną na stronie futuri-meble.pl
  3. Forma oraz koszty wysyłki uzależnione od adresu Klienta https://futuri-meble.pl/news/n/54/Dostawa
  4. Formy płatności z wyłączeniem POBRANIA  https://futuri-meble.pl/news/n/113/Sposoby-platnosci
  5. Do przesyłek, które wysyłamy do klientów końcowych, nie dołączamy żadnych naszych materiałów promocyjnych, faktur itp.
  6. Faktury wysyłamy zawsze drogą elektroniczną w postaci PDF do samodzielnego wydruku.
  7. W przypadku paczek nieodebranych przez Klienta, Sklep ponosi ewentualne koszty kolejnej przesyłki lub innych kosztów poniesionych przez Dystrybutora w celu odbioru nie odebranej przesyłki i ponownego jej nadania.
  8. Towar nie podlega zwrotom poza sytuacją, gdy towar posiada wady fabryczne/produkcyjne. Nie ma tutaj zastosowania ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny - art. 10, ponieważ Dystrybutor wysyła produkt na zlecenie Sklepu, a nie Klienta.
  9. Dystrybutor wymieni towar na inny oraz poniesie koszty wymiany w przypadku wyłącznie wad fabrycznych/produkcyjnych. Wszelkie inne wymiany Dystrybutor dokona na koszt i polecenie Sklepu. Zwrot od Klienta w terminie ustawowym 14 dni, Sklep bierze na siebie i rozstrzyga go według własnej polityki i regulaminu.
  10. Sklep zobowiązany jest do monitorowania stanów magazynowych Dystrybutora i ciągłego ich aktualizowania np. futuri-meble.pl za pośrednictwem pliku CSV. Dystrybutor dołoży wszelkich starań aby oferta prezentowana na stronie futurbyła ciągle aktualna, jednak nie może wykluczyć ewentualnego braku zakupionego przez Sklep produktu.